حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.
حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.

تلفن هوشمند شما در سال 2018: 15 ویژگی جدید --- قسمت 4

کنترل صدا

مسیر پیش رو: به لطف پردازنده های نیرومند و سنسورهای قوی، ظرف پنج سال آینده، کنترل های صدا تکامل یافته تر و حساس تر خواهند شد، به گونه ای که تمام command های دستگاه از جمله پلی بک کردن موسقی، answer call، آن و آف کردن زنگ موبایل، و بوت کردن اپلیکیشن ها از این طریق امکان پذیر است. 

پیش بینی:

پردازنده های قدرتمند به شما این امکان را می دهند تا با تلفن هوشمند خود مکالمه کنید و هندست شما تبدیل خواهد شد به یک ترنسلیتور جهانی.


اسکرین های انعطاف پذیر

مسیر پیش رو: افراد زیادی تلفن های هوشمند طومار مانند را پیش بینی می کنند که می توان آن ها را لوله کرد و در یک جعبۀ استوانه ای قرار داد. این پیش بینی از فن آوری های کنونیِ اسکرین های انعطاف پذیر ناشی می شود، مانند 

Samsung's YOUM flexible OLED، Corning's Willow Glass، و اسکرین منعطف شرکت LG که هنوز نامش فاش نشده است. به احتمال زیاد، تلفن های آینده صفحاتی خواهند داشت که گرد یک لوحِ تلفن هوشمند پیچیده شده اند.

پیش بینی: به لطف موادی مانند پلی مرهای الاستور، بوردهای مدار انعطاف پذیر، و پیکربندی مجدد باتری ها، صفحه نمایش تلفن های هوشمند انعطاف پذیر تر خواهد شد. در واقع، بدنۀ تلفن شما پیچ می خورد و خم می شود، به گونه ای که تطبیق پذیری بیشتری با بدن خواهد داشت و می توان عملکردهای جدیدی را از آن انتظار داشت. برای نمونه، می توانید برای روشن و خاموش کردن دستگاه آن را بپیچانید. بهتر از همه، در سال 2018 نشستن روی تلفن منجر به شکستن یا ترک خوردن آن نمی شود.

ادامه دارد ...

قسمت اول این گزارش را می توانید با کلیک بر روی این جمله مشاهد کنید.

قسمت دوم این گزارش را می توانید با کلیک بر روی این جمله مشاهده کنید.

قسمت سوم این گزارش را می توانید با کلیک بر روی این جمله مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد