حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.
حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.

گزارش ها از «اعتیاد» جوانان به لوازم الکترونیکی خبر می دهند



گزارشی که به تازگی توسط دانشگاه مریلند منتشر شده بیانگر این موضوع است که جوانان امروز به «معنای واقعی کلمه به وسائل الکترونیکی خود معتاد» هستند.


گزارش یادآور می شود: «اگر سن شما کمتر از 25 سال است، صرف نظر از اینکه ساکن کدام نقطه از کره ی زمین هستید، نه تنها تصور زندگی بدون موبایل، لپ تاپ و  MP3 player برای شما غیر ممکن است بلکه بدون آن ها به هیچ عنوان کارایی نخواهید داشت.»


یافته های این پژوهش حاکی از این موضوع هستند که جوانان پس از جدایی از لوازم الکترونیکی خود دچار حالت هایی مانند اضطراب و افسردگی می شوند. یکی از شرکت کنندگان در این تحقیق ادعا کرد پس از آنکه وی را مجبور کردند مدتی از تلفن همراه استفاده نکند با وجود خاموش بودن وسیله، آن را در دستان خود نگاه می داشت تا فقدان آن، وی را آزار ندهد.


همچنین، یکی از شرکت کنندگان اهل انگلستان از افزایش ضربان قلب و اضطراب تنها پس از پنج ساعت از شروع آزمایش خبر داد. این آزمایش ظرف 24 ساعت روی بیش از 1000 نفر در نقاط مختلف دنیا انجام گرفت.


منبع:
نظرات 7 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://divinecomedy.blogfa.com/

اعتیاد و وابستگی به نظر من هیچ رقمش خوب نیست ... چه سم ها و مخدرات چه ابزار و لوازم الکترونیکی ...

دلشکسته چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

شاید همه اینطور نباشن و موارد استثنا هم وجود

داشته باشه.

بله
نتایج تحقیقات علمی بیشتر وقتها فقط در حد یک نظریه هستند که ممکنه بعد از یک مدت باطل بشند و نمی شه اون ها رو به عنوان یک اصل یا به قول خودمون «وحی منزل» پذیرفت.

محمود پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ

واقعا قبول دارم،مثلا خود من اصلا بدون لب تاپ و گوشیم نمی تونم زندگی کنم.اما به نظر من اگه استفاده از این وسایل در حد افراطی نباشه،چیز بدی هم نیست.به عبارتی لازمه ی زندگی امروزه

درمورد سوغاتی ها هم اصلا چیز قابل داری نبود،خوشحالم که خوشتون اومده

زهرا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.4-life.blogfa.com

سلام.

چه جالب تا حالا به زندگی بدون وسایل ولوازم اکترونیکی فکرنکرده بودم.
میشه گفت این تحقیقات درسته چون همه ی افرادی که من می شناسم زندگی بدون وسایل اکترونیکی واسشون معنا نداره.
ممنون که همچین پستی گذاشتید.
شادباشید.

مسعود پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://donyatasvir.mihanblog.com

درود
شادمهر جان اعتیاد را برای نابودی جوامع بشری ساختند.
راستی با مطلب جالبی بروزم
منتظر حضور گرمت
پاینده باشی عزیز
بدرود

مهم نیست جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سایت خوبیه که معرفی کردین تو پست بالا منظورمه

اما من هر عددی وارد میکردم قبول نمیکرد نمیدونم

شاید طرز کار رو بلد نبودم.

با سلام
لازم نیست عدد خاصی رو وارد کنید
در قسمت میانی صفحه باز شده بخشی است به نام «Universal Currency Converter» که در آن باید ابتدا ارز های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در بخش «amount» میزان ارزی که می خواهید تبدیل شود را وارد کرده (به عدد: مثلا 20000) و بعد از آن روی گزینه ی «convert» کلیک کنید.

مهدیه سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://pabepayebaran.blogfa.com

سلام
خیلی جالب بود و من کاملا نتیجه این تحقیق رو قبول دارم و این یک نتیجه ناراحت کنندس!
موفق باشید
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد