حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.
حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.

معرفی یک بازی برای افزایش دایره لغات در کنار سرگرمی

buzzword نام یک بازی flash است که توسط سایت Yahoo! Game ارائه شده است. توسط این بازی می توانید دایره لغات خود را به شدت افزایش دهید.


برای هدایت شدن به این سایت روی buzzword کلیک کنید.


نحوه انجام بازی در ادامه مطلب

ابتدا روی play کلیک کرده


سپس تعدادی حرف روبروی شما قرار می گیرد. شما دو دقیقه وقت دارید که با کمک این حروف بیست و یک کلمه با معنی بسازید. اگر کلمه معنی نداشته باشد و یا اینکه قبلا آن را به کار برده باشید اجازه اینتر کردن را ندارید.


در صورتی که با حروفی که در اختیار شماست دیگر نمی توانید هیچ کلمه ای درست کنید روی shuffle که در سمت راست بالای قسمت درج امتیازات یا score واقع شده کلیک کنید.


اگر خواستید کلمه ای را پاک کنید روی clear کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا . . . پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام...
ای قوم من! اگر تذکرات من نسبت به آیات الهی، بر شما سنگین است، من بر خدا توکل کرده‌ام! فکر خود، و قدرت معبودهایتان را جمع کنید؛ سپس هیچ چیز بر شما پوشیده نماند؛ سپس به حیات من پایان دهید، و مهلتم ندهید!
و اگر از قبول دعوتم روی بگردانید، من از شما مزدی نمی‌خواهم؛ مزد من، تنها بر خداست! و من مأمورم که از مسلمین باشم!

دلشکسته جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.varinia.blogfa.com

صفحه بازی رو دیدم قشنگ بود اما بازی نکردم.

ببخشید چطوری دایره لغات افزایش داده میشه؟

شما باید حروف مختلف رو طوری کنار هم قرار بدین که یک کلمه معنادار ساخته بشه. اگه کلمه ای که ساخته اید معنی نداشته باشه نمی تونید روی اینتر کلیک کنید. یک سری از کلمه ها هستند که زمان های قدیم اونها رو یاد گرفته اید اما حالا یادتون رفته ولی کلمه هنوز در ضمیر ناخوداگاه باقی مونده. با این بازی این جور کلمات دومرتبه به ذهنتون میاد و این سبب می شه دیگه هیچ وقت اون رو فراموش نکنید. مورد دوم لغاتی هستند که اصلا اونها رو بلد نیستید. ممکنه در اثر کمبود وقت همینجوری الکی حروف رو کنار هم قرار بدید تا شاید شانسی درست از آب دراومد. اینطور وقت ها اگه کلمه درست باشه می تونید یک لغت جدید یاد بگیرید.

امین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.amin10uri.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحالم که وبلاگت هنوز سر پاست و همچنان داری به فعالیتت ادامه میدی.
من اقدام به تاسیس یه وبلاگ جدید کردم و لینک وبلاگ شما رو هم قرار دادم.
آدرس وبلاگ جدید من اینه WWW.30IB.BLOGSKY.COM
اگه خواستی این وبلاگم رو هم لینک کنی با عنوان به خوشمزگی یه سیب!!! لینک کن

اینو هم بگم که اخیرا پیج رنک وبلاگ قبلیم یعنی WWW.AMIN10URI.BLOGSKY.COM یه رتبه افزایش پیدا کرده و 2 شده

منتظر حضور سبزتون هستم!!

سلام
خیلی ممنونم.
آدرس وبلاگ جدید رو هم اد کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد