حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.
حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.

معرفی سایتی برای آپلود کردن عکس

زمانی که در سایت بلاگفا وبلاگ نویسی می کردم، هر وقت عکس در وبلاگ درج می کردم دو روز بعد می پرید و تمام زحمت هام دود می شد می رفت هوا. اما سرویس بلاگ اسکای در کنار سایر قابلیت هایی که دارد یک سایت را هم برای آپلود عکس اختصاص داده که تا دیروز فقط کاربران سایت از آن می توانستند استفاده کنند؛ اما از این به بعد کاربران غیر عضو نیز قادر خواهند بود از این سایت برای آپلود عکس بهره گیری کنند. عکس هایی که در این سایت آپلود می کنید هیچ وقت به فنا نخواهند رفت.

برای مراجعه به این سایت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.
پیکو فایل

باید از مدیران سایت بلاگ اسکای نیز تشکر کرد که هر روز یک قابلیت جدید به این سایت اضافه می کنند.  بدون تعارف، در میان سرویس های وبلاگ ایرانی، مدیران بلاگ اسکای از لحاظ پاسخ گو بودن و سایر ویژگی ها به معنای واقعی کلمه حرف ندارند.

نظرات 13 + ارسال نظر
یک زن سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

حق با شماست.
من هم در بیشتر سرورها بودم اما هیچ کجا بلاگ اسکای نشد.
ممنون که نوشته هام رو خوندید و برام کامنتی به اون زیبایی نوشتید.

خواهش می کنم
چون نوشته زیبایی بود کامنت زیبایی رو هم می طلبید. درسته هیج کجا بلاگ اسکای نمی شه.

وب نوشته های یک معلم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://bamdad.persianblog.ir

سلام
سپاس از حضورتان

خواهش می کنم. امیدوارم باز هم قسمت شود پستهای جدیدتان را مطالعه کنم.

مهران پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.sootedelan96.blogfa.com

سلام دوست من... برای آخرین بار آپم

حالا چرا آخرین بار؟
الان میان نگاه می کنم.

کاوسی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام و خداقوت
ممنونم از حضورتون
معرفی سایت آپلود عکس خیلی به دردم خورد. سپاسگزارم. شاد و سربلند باشید.

و همچنین.
سالم و پاینده باشید.

محمود پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://bidagh.blogsky.com

سلام شادمهر جان خوبی؟
نظر لطف شماست شما اصلا ده تا کپی بردار قابل شما رو نداره

در مورد اون سوال هم بگم دلیلش اینه که going اینجا مصدره(برای رفتن از این...)

خیلی آقایی...

خیلی ممنون آقا محمود
می دونی چرا این سوال رو پرسیدم؟
آخه فعل وقتی بعد از مصدر میاد ing نمی گیره. فعل رو بعد از مصدر باید بدون هیچ گونه تغییری نوشت. فقط باید بنویسی go.

مهدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.ict-13896.blogfa.com/

سلام
آپ شدم بیا منتظرم پرو فایل هم برات پر کردم .

افسون دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://aisan74.blogfa.com

هرجایی خوبی خودشو داره

[ بدون نام ] دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

آپم
آپم
آپم
آپم
آپم
.
.
.
.
.
.
.
..
..
حتما سر بزن
یه عکس جادوییه !!!!

میشه آدرس یا اسمتون رو بنویسید.
آخه به کجا سر بزنم؟

محمود چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ http://bidagh.blogsky.com

گل های اضافی برابره با خار و تیغ اضافی نه؟
خواهش می کنم اختیار دارین،شما لطف می کنی سر می زنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

بسم الله . . .

هنگامی که دو نفر از رسولان را بسوی آنها فرستادیم، اما آنان رسولان را تکذیب کردند؛ پس برای تقویت آن دو، شخص سومی فرستادیم، آنها همگی گفتند: «ما فرستادگان به سوی شما هستیم!»

اما آنان گفتند: «شما جز بشری همانند ما نیستید، و خداوند رحمان چیزی نازل نکرده، شما فقط دروغ می‌گویید!
گفتند: «پروردگار ما آگاه است که ما قطعا فرستادگان به سوی شما هستیم،
و بر عهده ما چیزی جز ابلاغ آشکار نیست!
آنان گفتند: «ما شما را به فال بد گرفته‌ایم و اگر دست برندارید شما را سنگسار خواهیم کرد و شکنجه دردناکی از ما به شما خواهد رسید
گفتند: شومی شما از خودتان است اگر درست بیندیشید، بلکه شما گروهی اسرافکارید!
و مردی از دورترین نقطه شهر با شتاب فرا رسید، گفت: «ای قوم من! از فرستادگان پیروی کنید!
از کسانی پیروی کنید که از شما مزدی نمی‌خواهند و خود هدایت یافته‌اند!
من چرا کسی را پرستش نکنم که مرا آفریده، و همگی به سوی او بازگشت داده می‌شوید؟
آیا غیر از او معبودانی را انتخاب کنم که اگر خداوند رحمان بخواهد زیانی به من برساند، شفاعت آنها کمترین فایده‌ای برای من ندارد و مرا نجات نخواهند داد!
اگر چنین کنم، من در گمراهی آشکاری خواهم بود!
من به پروردگارتان ایمان آوردم؛ پس به سخنان من گوش فرا دهید!
به او گفته شد: «وارد بهشت شو!» گفت: «ای کاش قوم من می‌دانستند...
که پروردگارم مرا آمرزیده و از گرامی‌داشتگان قرار داده است
و ما بعد از او بر قومش هیچ لشکری از آسمان نفرستادیم، و هرگز سنت ما بر این نبود؛
فقط یک صیحه آسمانی بود، ناگهان همگی خاموش شدند!
فسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزا می‌کردند!
یا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان بازنمی‌گردند!


یس...

ممنونم دوست عزیز و ناشناس من که این آیات زیبا را برای من نوشتید. باعث افتخار است که امشب بازدید کننده ای مانند شما داشتم.
به امید دیدار

مهدیه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://pabepayebaran.blogfa.com

سلام بر شما
اسم ناشر کتاب سحرگاه سایبری رو چندین بار براتون خواستم بفرستم ولی نمی دونم چرا ارسال نمیشه!
مرتبا اخطار میده به علت وجود برخی کلمات نامناسب قابل ارسال نیست!
در هر صورت اسم ناشر این کتاب " ضامن آهو" است در مشهد
شماره تماس 2-2214831-0511

خیلی ممنونم. نمی دونم چرا بخش نظرات ارور می داده. دست شما درد نکنه.

علی اکبر جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://jaeei-barayeh-dadzadan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنون از حضورت در وبلاگم ..
مطالب جالبی رو دیدم اینجا ..

موفق باشی

سلام از ماست
خدا رو شکر
خواهش می کنم.
نظر لطفتونه
و همچنین

ذلشکسته روزگار دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

دستت درد نکنه بابت سایت موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد