حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.
حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه

حافظۀ ترجمه نوعی ابزار برای تسریع و تسهیل کار مترجم است.

معرفی تارنمای تخصصی علوم زیستی

وبلاگی که نام آن را در عنوان نوشته ام اطلاعات مفیدی را در ارتباط با بدن انسان و دنیای حیوانات ارائه می دهد.


تارنمای تخصصی علوم زیستی
نظرات 3 + ارسال نظر
kiyana سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://kiyana123.blogfa.com

upam
bodo bia

دلشکسته شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.varinia.blogfa.com

سلام .خیلی به زحمت افتادید توضیحاتتون کامل بود.

من اگه دقت کرده باشید تمام لینکهام رو پاک کردم چون دقیقا میبینم اصلا مطلب رو نخونده و نظر داده
فقط کسانی موندن که نظر دهنده های ثابت مطالب
هستن البته من واسه دل خودم مینویسم و اکثرا
لینک نظرات رو میبندم به خاطر همون توهینی که گفتین

اما گفتین انتقاد من میمیرم واسه انتقاد

من همیشه مطالب وبلاگی رو که داخلش میرم میخونم اما اینجا که سر میزنم با اینکه علمیه حالم گرفته میشه

البته میخونم حتی اگه نظر ندم چون خیلی مقیدم که

حتما باید یه مطلبی رو خوند بعد از وبلاگ رفت بیرون

مطالبتون پراکندس دسته بندی کنید خیلی بهتره

فرهنگی کامپیوتر مواد غذائی و......... مثلا مطلب

هنری پست بعدی یه دفع کامپیوتر گذاشتین

سنخیت ندارند اگه جداشون کنید خیلی بهتره و

کسانی مثل من میرن سراغ اون مطالبی که دوست

دارن و مطالبی که خبرن و ترجمه کردید رو هم جدا


کنید بهتره مخصوصا اگه ترجمه خبرهای آی تی باشه

خودم همشو میخونم

افسون یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://aisan74.blogfa.com

مثل همیشه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد